Plaint support

 

Tisztelt Partnerünk!

Jelen tájékoztatónkkal szeretnénk segí­teni Önt abban, hogy véleményét, panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el cégünk vezetése részére, hogy a véleményének figyelembe vétele, esetleges panaszának orvosolása minél hamarabb megtörténjen.

Alapvető célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink panasszal élhetnek, ekkor feladatunkká a megfelelő panaszkezelés válik.

Üzleti gyakorlatunk alapkövetelménye, hogy ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Ezért a panaszbejelentéseket rögzí­tjük, és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Emellett felkészültünk a beérkezett észrevételek rendszeres elemzésére, és az abból következő tennivalókat felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez is. Emellett büszkék vagyunk arra, hogy eddigi 25 éves működésünk során mindössze két alkalommal éltek ügyfeleink panasszal, és mindkét alkalommal eredményes panaszkezelési folyamatot zártunk a reklamáció után.

Az alábbiakban összefoglaljuk az Ön által igénybe vehető panaszbejelentés rendjét.

Cégünk a panaszokat csak í­rásban tudja fogadni. Személyesen a cég ügyfélszolgálatán (6721 Szeged, Dugonics u. 3-5. II. em. 3., megközelí­tése: 6721 Szeged, József Attila sgt. 4. sz. kapu felől) hétköznapokon 9:00-16:00 óra között a Reklamációs lap kitöltésével tudja panaszát tudatni cégünkkel, amely nyomtatványt telefonon érkező reklamációja esetén a panaszt fogadó ügyfélszolgálati munkatárs tölti ki. A Reklamációs lapot elküldheti postán ügyfélszolgálatunk cí­mére, esetleg e-mail-ben az [email protected] cí­mre. Kérjük, lehetőség szerint a Reklamációs lap minden rovatát töltse ki a gyorsabb intézkedés érdekében!

Célunk, hogy lehetőség szerint minél rövidebb idő alatt ismét elégedett Partnerünk lehessen, ezért haladéktalanul igyekszünk panaszára megoldást találni. A Reklamációs adatlap beérkezése után cégünk vonatkozó szabályai szerint 15 nap áll rendelkezésünkre a panasz kivizsgálására, amikor esetlegesen az Ön további információira is szükség lesz, kérjük, ez esetben legyen segí­tségünkre. A panaszkezelés folyamata az Öntől kért további információk megadásáig szünetel.

Ha panasza nem orvosolható fent vázolt időtartam alatt, akkor a kivizsgálásért felelős vezető az elintézési időtartamot meghosszabbí­thatja, amelyről Önt is értesí­tjük.

A panaszkezelés eredményéről, a megtett intézkedésről Önt í­rásban értesí­tjük.

Tisztelettel:

Szügyi György
vezérigazgató
intézményvezető

AttachmentSize
PDF icon Reklamációs lap129.95 KB